Ny start på blogg och ny start på 2013

Ja som ni vet så tryte min motivation på bloggandet innan julen, och den kom aldrig riktigt tillbaka. Jag behövde något nytt, en  ny blogg, ett nytt namn, en ny design, ja ni fattar, en ny start! Vad har hänt annars, ja det har blivit en hel del sovmornar. Kan bero på att det har blivit en hel del Tre kronor på nätterna ;) Man måste alltid ha en serie att följa och nu var det brist på dom, så det fick bli Tre kronor och både jag och Peter är fast. haha, Intressant va?  Men på riktigt så har vi bara vart lediga, göttat oss haft kul och mått så bra man bara har kunnat. En hel del hundträning har det blivit, senast idag. Jag och Jennie var på klubben. Körde en lååång Rallybana och avslutade med upplet. Nöjda hundar & nöjda mattar :)
Imorgon börjar allvaret igen, en liten mjuk start på städet i Skara. Sen tar jag en efterlängtad helg :) Kändes roligt att skriva nu, så jag lovar vi hörs så snart igen. Hej :)
 

Kommentarer
Postat av: fridah

Följer gärna med och tränar framöver om man får :)

2013-01-03 @ 23:48:54
Postat av: Ronja

Självklart Fridah :) Brukar bli bestämt en timme innan så rörig jag är ;) men hör av mig nästa gång :)

2013-01-04 @ 06:12:29
URL: http://ronjavafan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0