Måndag en ny början!

Har "bara" vart uppe en gång med Midas inatt, nu på morgonen fick han ris och lite A-fil. kollapsar hans mage igen nu så åker jag in med honom, då blir det för mycket för mig! Då är det inte någon jävla influensa, då är det något annat. "/ Håller alla tummar jag har nu att allt är i sin ordning när jag kommer hem! Känns som om jag inte skriver något annat än om Midas och hans mage nu.. men det är det ända jag har i mitt huvud, oroar ihjäl mig över honom, han är ju min bäste, underbare vän ♥ 
som sagt jobbar nu, än sålänge flyter allt på, ligger på målet träffat mina härliga kollegor, ja precis som vanligt, en vanlig Måndag men ändå en ny början. Idag börjar jag ockå med den tuffa dieten och träningarna får att må bättre, trivas med mig själv! Jag ska grejar detta, jag kan faktiskt greja det mesta och detta borde va som en piss i havet om vad allt annat jag klarat av här i livet! Men vill ändå bli peppad av er, det puschar mig till att köra på för fullt! allt eller inget gäller! Jag väljer allt!... Jag återkommer i em med förhoppningsvis ett glatt besked om Midas ♥


Kommentarer
Postat av: Maria

Ny hård diet - what?? Nu är jag nyfiken!! :)) Det här fixar du galant (Y) Kraaaam <3

Svar: Dukan dieten heter den :) Google och läs. Ja jag tror faktiskt att detta kan jag fixa ;) Kraaam <3
Ronja Svensson

2013-01-10 @ 11:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0