Kan inte alltid gå bra ...

Det skulle blitt Rallyövnigar idag med fick lägga all fokus på kontakten, idag var jag inte kul alls, allt annat var intressant. Han var riktigt så där töntig som bara han kan va, brallade iväg och retades och jävlades !! Jag undrar varför, men jag vet också varför. Midas går som allra bäst med godis som belönig, nu när hans mage vart kass har vi bara kört med leksak. Så det är klart att han tröttnat lite. Godis tröttnar han aldrig på. Vanligt vis brukar jag endast andvända leksak vi uppvärmnig för å tagga ingång och sedan köra gottigheter. Så jag antar detta pass var väntat. Imorgon kan jag nog lägga på Godiset igen. Och vi är back in buisness. Varje träning kan faktiskt inte gå bra, jag har varit lite bortskämd med det nu det senaste. Men ny tag de tar vi imorgon (y) Huvudsaken är väl att han hade kul eller ?  :) Nu ska det färgas utväxt hej hej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0