Lördag och det är

Krispigt ute, och ingen har riktigt vaknat än. Ska snart passa på å ge mig ut på våran morgon PW. Igår var jag alldelses för trött för å göra något. Låg hemma i soffan och glode på Tre kronor. Men inte så konstigt kanske, jobbat gående fullt en vecka utan rast och vila, det är inget jag är van vid direkt :P Konstigt att komma hem och både vara trött i huvudet och kroppen och inte bara hjärndöd pga datorn... Känns bra, trött på riktigt :) Idag om det nu inte blir jobb, ska jag och P till Chrisse på födelsedagskalas :) Han ha ju fyllt 25.ska bli kul å komma ut bland folk. Och jo idag är det också 1 år och 7 månader sen jag och Älsklingen blev ett par ♥ Tiden går fort när man har roligt, fast ändå känns det som vi varit ihop hela livet, vi känner varann utan och innan, kan vara oss själva och kan dela allt tillsammans. ♥ Lycka ♥ Nu ska jag dra ur hunden från varma soffan och ut i krispet :) heeeejrååå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0