Nu är det gjort .....

Jag har sagt upp mig! Nu ska jag bli hemmafru på heltid, Ne men sagt upp mig från jobbet i skara... Tråkigt på ett sätt men väldigt skönt på ett annat. Slipa åka O stressa. Istället fynda jag ett nytt extra knäck på mitt gamla jobb. Ger inte lika mycket pengar men mycket mer tid till livet ❤
Vart på klubben igår, skotträning, hunn vinkla endast örat inget bekymmer. Men lider med de stackare som mår så dåligt över de, kan inte Midas bara tala om för dom att de inte är någon fara? "/
Ida, Fridah, Angelica med hunna kom också, skit kul att dom hitta ut :)
Körde lite linförhet, slalomträning eftet skotten. Gick bra, men hade en slö hund förmodligen har helgen tagit ut sitt nu pån. Peter skicka en bild imorse, han hade legat där hela morgonen O snarkat, det avgör saken, idag: VILA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0