Vad gör dåligt väder

När man har en hund som gör en överlycklig, stolt, gladast i hela världen :D Vi börja med Rallyn Medan vi vänta på Nadine, å hunn gick som en klocka :D alla moment utan krångel å massvis med andra ekipage runt omkring, han var med mig, han ville jobba, han hade ett leende och röven svängde från höger till vänster hela tiden :'D Sån underbar känsla :)
Agilityn, lika bra känsla där, lika mycket störningar där. Men hunden hade bara jobba, jobba i huvudet :D Får jag bara ordning på bytena så kommer det gå ännu bättre :) Fick fina ord från Nadine också (nöjd)
Vad var det som gjorde denna träning så lyckad mot dom senaste ? Jo, jag hade inga förväntningar all press var som bortblåst! Idag gick jag in för att bara ha KUL.
Vilken idiot man är igentligen, man glömmer det viktigaste av allt, därför man ens börja träna hund... Ha roligt skratta, ja det är det största priset av alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0