Ringrostig där också!

Fy fan var kass jag var igår på kursen ..... Kände mig så ringrostig, linan trassla jag in, gick alldeles för nära, försökte styra hela tiden och jag blev irriterad på hunn "/ kass !!
Tur jag har en bra instruktör som gav mig kritiken jag behövde. Så nu jävlar ska jag skärpa till mig!! Spåret var 100 m sen skarp vinkel och sedan 100 m bananböj. Hunn hade gjort det så BRA om inte jag hade lagt mig i, vinkeln tog han superb fast jag var där och peta. 
Ja man lär så länge man lever, tur är väl de :) Nu har jag dragit ihop en träningstävling i Rally på klubben också :) den 13maj klockan 18:00 är ni välkomna (y) hoppas på tryck (y) igår kväll var vi hos Erkki och Rebecca, vi drack kaffe och kolla på deras renovering som blir så bra:) Dom följde med in till stan & käka sen och de avslutades med mer kaffe hos oss trevlig kväll. 
Idag kommer Jennie & Signe ❤ sen får vi ev en gris också (alltså en död som vi ska äta) sen ikväll ska de hållas i aktiveringskurs. Fullt upp :D 

Ja&Signe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0