Skulle jag vara den som bestämmer

Skulle de införas två stycken "kramakudden" dagar varje år. Ni vet sådana dagar man verkligen inte vill gå upp å jobba, bara ligga å dra sig huuuuur länge man ville. Visste ni att en del företag redan har detta? Men jag tycket det borde vara obligatoriskt för alla! För då hade jag tagit en "kramakudden" just idag. 
Halva dan har snart gått iallafall. Klappar mig lite själv på axeln, att detta gjorde jag bra & med full entusiasm fast noll motivation. Peter är å jobbar, fastän han är sjuk! Känner mig som en morsa som tjatar på honom hur farligt det är å anstränga sig med feber m.m men enveten som han är, är det svårt att fån å fatta sitt eget bästa. I dom situationerna går de in och lika fort ut om de ens kommer in.... 
Motivation till hundträning denna vecka har jag iallafall, planerar i mitt huvud hur det ska vara å se ut. Kommer lägga in lite annat en Rally också. Spår var längesen..... Och varför inte vilt? De vore kul någon som har en klöv och lite blo? Har gjort de en gång tidigare men klump och han tyckte de var väldigt spännande! Så har ni lite grejs över, hojta till. 
Bilder från Rudskogen kommer nedan. Peter har tagit dom flesta, vi har ju typ samma smak på stuk men en del skiljer sig från vad jag skulle tryckt på och massor jag hade velat haft med är inte med och så vidare.... Ni får ju se lite, synd ni inte kunde höra & lukta också. Hare gott så länge, heeeejråååå












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0