Måndag morron

Det blåste kallt när jag var ute i morses med hunn. Så kallt att jag gick in för vinterjackan. Men nu ser jag att solen är på väg, himmelen är typ lilla, så fint :) lång seg dag på jobbet, sen ska jag rida och efter de på kalas till pappa som fyller år ❤ 
Har börjat smälta gårdagen, blir lite arg på mig själv för att jag blev irriterad för det där felet vi fick.... Hallåååååå?! Se istället till vad vi åstadkommit på väldigt kort tid? Och vår tredje start lixom! Förlåt Midas... "/ Du är bäst ❤ Bara jag som är dålig förlorare, fast vi igentligen är vinnare !! ❤ Det trodde jag inte, för två år sen när jag kämpa som ett djur bara till å få dig till sitt in public ;) vilken resa vi gör tillsammans ❤ Du&Jag ❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0