Mål i livet

Har ju som sagt sen Januari kämpat med min vikt nedgång. Och jag har nu nått den, för längesen! Inte förränta igår då jag tog för och efter bild jag verkligen förstod vad jag hade åstadkommit... Nu är de bara småfix kvar, som att ta bort hänget, men de känns som en väldigt lätt utmaning om man gämnför med de andra. Man ska ha mål i livet. Alla har vi dom, men inte många som når dom. Men alla kan nå sina mål om man verkligen vill och ger sig fan påt! Tro på er själva, de gjorde jag och de gick! På g nu mot mitt nästa mål.... De är å se Midas luffa runt i "våran" alldeles egna trädgård ❤ Mitt liv blir till de jag gör det till och jag gör mitt liv med att uppnå målen jag har i det, de får mig stark, lycklig och klok .... Vi lär så länge vi lever. ❤  

Minus 32kg på 8 månader





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0