Kinakäk

Igår rulla allt på ypperligt bra, tiden gick fort på jobbet, kändes som jag knappt hann innanför dörrn så var dagen slut. Att de inte alltid kan vara så. Städa,tvätta,rida,handla,matlagning och tränat hunn hans också med :) 
Ibland vet jag inte hur jag riktigt får ihop allt?! Måste vara någon sorts trolleri. Iaf, Fruktis var piggelin idag.
Korta jag tyglarna - springa, längde jag tyglarna - springa, satte mig rätt i sadeln - springa, host och snörvel -springa, ja åsså vidare ;) höstens vind gör något speciellt i oss alla  P, var med på klubben idag :) går lite
bättre nu med min prestations press jag får när han är med. Dock väldigt långt kvar tills han får följa med på
träning. A vi körde spiralträning idag, har fått minus varje gång på streckt koppel där, så nu försöker jag få in
en rutin i huvvet "läng,läng,läng" hur svårt ska de va?! Midas var dutti men lite loj. Kan berott på spårningen
dan innan. Avsluta därför väldigt fort.... inte tröttna. Idag å andra sidan måste jag bygga bana med massa
slaloms, tempoväxlingar, spring/sitt å massa krångel! Så de blir lätt som en plätt på Söndag! Annars är de
lugnt idag, ska med städtantera å fira Gunillas födelsedag på en kinabuffe... Tror ni de finns något som inte är fett i där ? Återstår å se. Hare bra :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0