Tjena.....

En intesiv dag med dubbla jobbpass gjorda.... Känns både i huvud och ben. Imorrn dax igen och dan därefter och dan därefter, ja det går i ett, gött (!!) Ska också i veckan fika med Jennie gå en långis med Maria, Ida ska vara snäll och färga mitt hår (är ett måste) sen måste jag träna Agility en gång till innan Lördag. Och planera hundkurs. Ja, det är fullt upp. Önskar dygnen kunde vara dubbelt så långa. 
Känslan från igår sitter kvar och den ska jag behålla, ska ta mig ett pass Rally på fotbollsplan ikväll :) Annars just nu är Teddy är här, och vi har gått igenom lite "regler" med Midas. Han ska vara hundvakt när jag och Peter åker på bröllop den 1 till 2 Juni. Kommer nog bli bra (y) Nu ska jag vara social. Heeeeej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0