Slut

Som människa. Så har det känts idag "/ folk pratar till mig, men jag har inte hört, jag har stängt av.... Mycket i mitt huvve nu. Jobb, jobb, jobb, åka ifrån Midas i helgen och allt innan de ska hinnas med! Tooooo mutsh. Så förlåt om jag värkar frånvarande, för det är jag också! Men inge jag själv väljer. Nu ikväll byggde jag och hundgänget upp en Rallybana :) Den var rätt lång och krävande, och det blev lite "värre" med stekvärmen, fylle studenter och fotboll. Men tyckte alla höll sig i shakt ändå. Midas var loj i början och sen speeedoooo. . . (!!) så speeedoooo att jag blev rätt trött pån det sista, men duktig när han väl han tänka ;) mellan läget fanns inte idag helt enkelt.
Bild på gänget nedan <3
Nu sooooova, klockan ringer 03.30 (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0