Bita sig i tungan

Jag har blivit hånad! Och inför nära å kära! Blir så jävla förbannad har sån jävla lust och släpa tänderna från tungan och bara gorma ut. Men varför gör jag då inte de?! För jag vill ha ett lugn inte göra något värre, bara va glad... Skulle få dåligt samvete för att den nära skulle få dåligt samvete. Men lätt å va glad när jag nu istället grämer mig över att jag inte sa något att jag lät mig köras över, inte likt mig och därför har jag nog aldrig känt så här tidigare, en ånger om att jag typ bet av mig tungan! Man planerar fixar donar för att allt ska bli så bra som möjligt och vad får man för det?! nada! har lust å bara ta Midas och rymma, rymma iväg från vardagen, slipa alla måsten jag skapar själv! tror jag börjar få en störning! Tankar....
Sitter här på jobbet, högst upp på vinden, bara vilar lite. Mina fötter går av och arm och ryggmusklerna riktigt svider. Det är hårt att va städerska !!
Hoppas jag muntrat upp er nu, en dag som denna :D hare gott


Kommentarer
Postat av: Nadine med flock

Du ska inte ta nån skit! Kommer in å läser ibland, tycker inte du ska sluta skriva! :) Vi borde träna snart btw! Saknar dig! Pusspårej <3

2013-07-11 @ 22:49:52
URL: http://www.allyouwanted.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0