Så jävla trött

Men det är det värt :) Det gick så jäkla bra igår på kursen :D Vi var fyra i gruppen, vilket betyder massor av hjälp, tips och dubbelt upp med banorna (y) Vi gick igenom regelvärket, hur det går till på tävling. Och till läxa så ska jag rita en bana tills nästa gång :) Vi får se vart det slutar ;) Jätte kul att verkligen lära sig rita banor, blir en jäkla fördel i träningarna på hemmaplan få lite mer struktur på det. Som sagt grymt nöjd med allt och en fet guldstjärna till min Midas ♥ Akira fick vara hemma med Peter, gick jätte bra det också :`) Dom mös i soffan hela kvällen. AWSOME !!
Annars, går fortsatt bra mellan Midas och Firri, Midas var lite grining i morse när Akira skulle pussa sönder honom, men hoppas det släpper. Nu jobbar jag, ska sen på möte på mitt nya arbete. Sen ska det tränas hund :) Två Hund :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0