Prestationsångest ....

Det är helg, och igår försökte jag verkligen hålla mig vaken, vara allert, blev till och med irreterad på P att han var slö fast jag själv var ännu slöare. Det är så här i mitt huvud: är jag ledig måste jag göra något, hinna med så mycket som möjligt av min ledighet. Men igår gick det inte, jag däcka, klockan 10..... Men man får väl inse, man kan inte orkar jämt. Nu är det Lördag, den starta med frukost, promenad och solning och tvättning av bil. Effektivitet kallas det. Måste göra ikapp det jag inte gjorde igår.  Sitter och datar och laddar krafter för ska snart pälsa på mig kläder för en eskimå och dra och köra Rally :) Nån som vill med ? är på klubben om en timme. Ni får ha det så gott. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0