Stor&liten

Man skriver ett långt ingående inlägg med smileys och grejer, förklara på djupet hur allt är och ser ut, lägger till några bilder och publicerar, så är text helvetet borta !! igen ?! bara bilderna kom upp ..... blir jävligt irreterad! När man väl får tummen ur och bloggar ja då händer de...  -.-
Skrev om våran tjej-middag (bilderna) och om att jag vart off de senaste med de mesta. Lyckats komma tillbaka från diket och är relativt på banan igen. Ska tävla igen i Mariestad nästa vecka, måste få bra känsla med hunden innan dess... det har jag haft idag till ex... .
Fredrik och Wilma var med idag, vi hade gör kul, och Midas gick en bana med endast några skitfel som bara jag ser! så känns BRA! (y) Ska hålla det där, få upp självförtroendet och gå in med lite kuk på banan och köra skiten ur alla, för vi kan bara jag vågar lite på oss ..  Ikväll ska jag jobba, läääängtar så !!  Hare bra hej
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0