Har snickrat

In en mellanvägg i bilburen. Midas är gör nöjd.... ;) Men han ska inte kunna ränna omkring, de ska vara så trångt som möjligt, händer det en krock vill jag inte att han kastas omkring. sen plus att man kan få med sig en till hunn, utan att det leras ner i hela baksätet (y) Och redan imorrn kommer den till andvändning. Ida och Fjanti ska med mig o Midas å tävla i Mariestad. (hittar jag ens dit?) Om jag är nervös? ne inte direkt, mer nervös för Peters skull som ska tävla på sitt håll med e-trenoll. fast inte så långt ifrån, vi kan nästan vinka till varandra. Han kör i Moholm, och flyter mitt tävlande på bra, så hinner jag kanske dit och titta på Debuten på strippen med slicks.. Slicks för er betyder ett jävla grepp, för mig betyder det sönder vridna drivaxlar och klingande drev studsnades mot asfalten.. Positiva jag ;D Men hoppas såklart att det istället blir fina siffror, han är nöjd om han åker på 12, jag vet, om det håller att han åker på en 11á, lätt! Så jävla skönt att denna veckan är gjord, vart mycket nytt igen, men har jag tur blir det aldrig nytt igen ;) Den som kämpar och sliter får faktiskt belöning, bevisat av mig själv.
Har duschat nu, hade flisor i hela hövvet för er som vill veta men det jag vill komma till, Nu är det helg, kebab, film och mys ♥
 
Min debut på Moholm för några år sen..... kör Cossyn såklart ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0