Strålande väder

Bara spritter i kroppen. Man är varm och glad :D Taggar strax träning med hundgänget (y) idag står största del av passet för miljöträning. Vill även få med kroppskontroll, så tänkte bli filmad och filma de andra också :) så nu gäller det å skärpa till sig med å flytta fötter och titta ner och se ut som en säck potatis samtidigt som man försöker få sin hund alert och vilja jobba! På tal om potatis, så har några kilo nu försvunnit ifrån mig! Dieten och träningen har verkligen gjort skillnad :) -19kg och två och en halv storlek ner på kläderna! Får nypa mig i armen lite då och då, att jag faktiskt lyckats med detta svåra som jag gått och grämt mig över. Och vill även tillägga ett tack till min kära syster Ida och min älskade sambo för ert enorma stöd! Ni är AWSOME! Snart är målet nått,- 3 kg kvar..... LÖVELY:D klarar jag detta ska rökningen här näst veck!! (Y) ha en underbar ledig måndag hörni :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Du är en inspiration källa! Nu har du gjort att ja har fått blodad tand igen!!

2013-04-02 @ 17:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0