Fredag

Och snart är första passet gjort och (y) Längtar ut till Frukten nu, tänkte ta en lång, lugn tur i skogen, får se vad han säger om lugn dock ;) Hade också tänkt att efter de ta ett lydnadspass med Midas, så han är belåten innan jag sticker iväg för kvällen. Någon som vill med?
Imorgon ska jag och P till Biltema:) har hittat mig ett par byxor som jag kan träna hund i (y) Igentligen snickarbyxor men det är ju perfekt att ha godis i spikfickorna :)) sen så ska niofyrafem få ett nytt ok också, det luktar inte hallon efter man kört asså... Sen är alla fyra oken byta typ och då är det väl bara å börja om igen... Det är väl så, har man automat så slits väl bromserna mer i gues. Ska ta frukost nu, så vi höres senare :)


Kommentarer
Postat av: P

:) <3

2013-04-05 @ 13:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0